Watch them all fall back into the grave

Mulla on ollu niin paljon kaikkea mielessä mitä mä haluisin tehdä ja mitä pitäis tehdä. Tuntuu vaan ettei aika oo riittäny mihinkään, enkä ole osannu laittaa asioita tärkeysjärjestykseen, mikä taas on johtanu siihen etten ole saanut mitään aloitettua ja kaikki vaan jääny idean tasolle. Tänään tosin päätin että asioille on vaan tehtävä jotain ja listasin kaikki tehtävät yhteen vihkoon ja suunnittelin mitä alan milläkin tavalla toteuttaa. Nyt on moni asia aluillaan ja lähitulevaisuuden suunnitelmat saanut alkunsa ja muutoksia on luvassa. En enää malta odottaa että pääsen kunnolla toteuttaa näitä omia juttuja mistä oikeesti nautin! 

Oon nyt neljättä päivää sairaslomalla ja vielä pari jäljellä. Pöydällä on odottamassa vino pino espanjan kirjoja, mitkä on ollu oikeestaan ainoo asia mihin oon jaksanu keskittyä jollain tavalla työn ohella. Yliopiston pääsykokeet häämöttää kuitenkin jo reilun kuukauden päässä, enkä vieläkään ymmärrä mitään allomorfeista, syktaksista tai ainakaan muista espanjan epäsäännöllisten verbien taivutuksia. Oon jo henkisesti valmistautunu siihen, että tänä vuonna mun taidot ei vielä tule riittämään sisäänpääsyyn. Tai niin mä uskottelen ettei se mua haittais, mutta luultavasti heitän hanskat tiskiin ja luovutan koko homman suhteen hetkellisesti jos en pääse sinne, mutta yritän ainakin, koska tää on yks niistä asioista mitä oikeesti haluun elämältä tällä hetkellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti